نقدو بررسی جدیدترین پرینتر سه کاره HP M28

تاریخ مقاله: 1397/6/18

نقدو بررسی جدیدترین پرینتر سه کاره HP M28

 

M28w یک پرینتر تک کاره با کیفیت بالا و چند منظوره برای دفاتر خانگی و محیط های کاری با حجم کاری پایین است .
پرینتر های لیزری در سال های اخیر به شدت کاهش یافته اند , اما هنوز هم برای دفاتر خانگی موجود و هم گران هستند. بااین حال , اگر شما نیازی به چاپ رنگی نداشته باشید , لیزری مونو می توانند در واقع واقعا فشرده باشند و انتخاب مناسبی برای شما .
در حقیقت , کمپانی HP ادعا می کند که Laserjet pro M28w جدید ترین چاپگر لیزری در کلاس خود است که در این حالت به معنای یک چاپگر لیزری تک چند منظوره با اسکنر داخلی و کپی و هر دو USB و اتصال Wi-Fi این کار را برای کارکنان خانه یا مدیران اداری ایده آل می کند که نیاز به پرینتر و اسکنر سریع و با کیفیت بالا دارند که فضای کمتری را در اختیار می گیرد .
Laserjet pro M28w که ما اینجا برسی میکنیم , اگر شما به طور مستقیم از سایت HP خریداری می کنید , اگر بخواهید در مورد خرده فروشان آنلاین خرید کنید می توانید چندین پوند را ذخیره کنید . در ایالت متحده , شما در Walmart برای 109.99 دلار آمریکا پیدا خواهید کرد.

اگر شما نیازی به Wi-Fi ندارید , می توانید تنها نسخه USB را انتخاب کنید به نام M28a , که 97 دلار از Amazon.co.uk هزینه می شود .
همچنین دو مدل M15 جود دارد که پرینتر های تک لیزری بدون اسکنر هستند . M15a فقط اتصال USB را برای حدود 70 پوند فراهم می کند , در حالی که M15w برای اتصال بی سیم حدود 79 پوند اضافه می کند . در ایالت متحده , تمام این چاپگر ها با نام تجاری جدید , M28w نشان داده شده به عنوان "به زودی" در سایت HP قرار گرفته اند .
M28w واقعا ما را شگفت زده کرد و که آن خریداری  و نگاه کنید , واقعا بسیار جمع و جور است . فقط 198 میلیمتر , 360 میلیمتر و264 میلیمتر عمیق است  وقطعا به اندازه کافی کوچک است تا روی یک میز در کنار یک رایانه در دفتر کوچک یا یک اتاق خالی در خانه قرار بگیرد .
این پرینتر جدید اچ پی با وجود هزینه کم ساخته شده است و قادر به فشردن یک ویژگی مفید برای کارهای اداری , از جمله رزولوشن 600dpi برای چاپ و اسکنر 1200dpi است. یک سینی کاغذ 150 برگ در پایه چاپگر وجود دارد , در حالی که سینی خروجی دارای ظرفیت 100 ورق است و 1000 ورق توصیه ماهانه این چاپگر است.چاپگر HP 28w هردو امکان اتصال USB و Wi-Fi را فراهم میکند , با پشتیبانی از airprint اپل برای دستگاه های ios و googel choud print برای همه افراد دیگر در دسترس است . همچنین یک برنامه hp smart جود دارد که می توانید برای چاپ و اسکن از دستگاه های ios , android نیز استفاده شود .
هر چند چندین نشانه کاهش هزینه وجود دارد . صفحه نمایش کنترل LED یک اینچی بسیار مفید نیست , هر چند نرم افزار hp به خوبی کار می کند و تمام ویژگیهایی را که شما نیاز دارید برای کنترل چاپ یا اسکن از کامپیوتر یا مک خود استفاده کنید , فراهم میکند امکان پرینت دو طرفه خودکار (چاپ دو طرفه) وجود ندارد- هر چند گزینه داپلکس دستی برای استفاده وجود دارد .
M28w نسبت به پرینتر های ارزان قیمت مناسب است . این پرینتر به سرعت hp با 18 صفحه در دقیقه پرینت می گیرد , اما اسناد متنی در قالب ورد و PDF همچنان در سطح قابل توجهی 16.5ppm بوده است . این کار به صورت رنگی چاپ نمی شود , اما ما چند اسنادی را که متنی و گرافیک را ترکیب کرده اند تست کردیم و M28w هنوز 15ppm را مدیریت کرد , بنابراین شما میتوانید از آن برای جزوات و سایر اسناد استفاده کنید که گرافیک رنگی لازم ندارد.

و البته کیفیت متن همانطور که شما از چاپگر لیزری انتظار دارید , کاملا شفاف و صاف و با کیفیت برای اسناد کسب و کار شما ارایه می شود . همچنین گرافیک های مونو و خاکستری را نیز به خوبی در اختیار شما می گذارد , بنابراین میتوانید عکس ها و گرافیک های دیگر را گاه گاه حتی اگر رنگی نباشد چاپ کنید .

طراحی جمع و جور و چاپ سریع و با کیفیت بالا در پرینتر اچ پی M28w , گزینه ای مناسب برای هر کسب و کار کوچک یا دفتر خانه است. با این حال , کارتریج تونر گران  قیمت به  این معنی است که هزینه های در حال اجرا بالاتر از حد متوسط است , بنابراین چاپگر برای موارد گاه به گاه مناسب خواهد بود زمانی که شما به اسناد متنی با کیفیت عالی نیاز دارید . هر چند سرعت و کیفیت M28w با هزینه ای همراه قیمت خرید پرینتر شامل یک کارتریج تونر "شروع کننده" است . در انگلستان آن را 44a نامیده , اما در ایالت متحده آن 48a است.

 

تگ ها

Support@hpcanonstar.com 021-88847087