با اطمینان تونر کارتریج اورجینال HP  بخرید

با اطمینان تونر کارتریج اورجینال HP بخرید

1396/8/13

نام نویسنده admin

کارتریج های اورجینال اچ پی ، از پرینت گرفتن های دوباره جلوگیری می کنند که در پی این موضوع مصرف کمتر کاغذ ، تونر و انرژی برایتان به همراه است .

تقریبا نیم بیشتر کارتریج های ریفیل ، پرشده یا شارژ شده ، در حین استفاده و قبل از به اتمام رسیدن جوهرشان ، دچار مشکل می شوند . این اتفاق به طور قطع برای کارتریج های اصلی اچ پی رخ نمی دهد .

تونر ها و جوهر های اصلی کمپانی بزرگ اچ پی با پشتوانه بیست ساله ، در حال تولید اند و بالاترین کیفیت چاپ را به کاربرانشان ارائه می دهند .

جهت شارژ یا خرید تونر کارتریج مد نظرتان برای انواع پرینتر های جوهر افشان ، لیزری رنگی و سیاه سفید می توانید با تلفن  02188847087تماس گرفته تا در اسرع وقت کارشناسان فنی به شما کمک کنند .

در زیر به ارائه چند نکته اساسی و مهم که در حین خرید کارتریج های فابریک و اورجینال لازم است بدانید را بیان می کنیم .

1 - تاریخ درج شده روی جعبه و بدنه ی کارتریج را حتما چک کنید این دو تاریخ باید یکی باشند . تمامی کارتریج های اچ پی هم بر روی جعبه و هم بر روی بدنه کارتریج خود تاریخ دارند . در طراحی های فعلی کارتریج های اچ پی ، تاریخ پایان گارانتی روی بسته بندی و بدنه ی کارتریج درج شده است .

2 - کد شناسایی درج شده روی جعبه و بدنه ی کارتریج را حتما چک کنید این دو کد باید یکی باشند . کد ساخت بر روی جعبه با 5 رقم اول کد روی خود کارتریج منطبق است .

3 - تمامی محصولات اچ پی دارای بسته بندی با کیفیت بالا هستند کارتریج های جوهری و لیزری اچ پی در اکثر موارد ، از کیفیت مستحکم و اعلا چه در بدنه و چه در جعبه هایشان بهره برده اند .

تگ ها

Support@hpcanonstar.com 021-88847087